Yhdistys

Hyvinkään vihreät ry on vuonna 1986 perustettu yhdistys, joka yhdistää vihreästi ajattelevia Hyvinkääläisiä – sekä vaalii luonnon monimuotoisuutta kaupungissamme. Toimimme vihreän liiton paikallisyhdistyksenä, uudenmaan piirin alaisuudessa. Hyvinvointialueemme vihreä ryhmä on nimeltään Keski-Uudenmaan vihreät.

Yhdistyksen hallitus:

Vuonna 2024 hallituksen puheenjohtaja: Niko Kostia.
Varapuheenjohtaja: Santeri Leinonen
Sihteeri: Hanna Ajanki.
Rahastonhoitaja: Aki Korpela.
Hallitusjäsenet: Laura Alkula, Thomas Hakala, Kimmo Sillanmikko ja Jussi Leinonen.

Tutustu yhdistyksen sääntöihin täällä. Tietosuojaselosteemme löytyy täältä.

Jäsenyys:

Työ ekologisemman kaupungin eteen jatkuu avullasi! Jäsenmaksuilla rahoitetaan toimintaamme, jäsenmäärä (ei kannatusjäsen) vaikuttaa myös esimerkiksi saamiemme puoluekokouedustajiemme määrään. Tervetuloa mukaan! Lue lisää.

Kokoukset:

Kuukausikokouskäytäntömme hakee parhaillaan uutta, parempaa muotoa. Seuraa ilmoitteluamme!

Yhdistys kokoustaa useinmiten Hyvinkään kaupungintalolla, kokoussiivessä: Osoitteessa Kankurinkatu 4-6. Sisäänkäynti pysäköintialueen puolelta (eli aivan Kankurinkadun päästä), L1 ovesta. Ovella on summeri jokaiseen kokoushuoneeseen, huone on mainuttu kokouskutsussa.

Tapahtumat:

Yhdistyksellä on ajoittain myös muita tapahtumia, kansanedustajavierailuja ja muita tilaisuuksia. Tule rohkeasti tapaamaan luottamushenkilöitämme ja vieraitamme! Kerromme tapahtumistamme kotisivujemme lisäksi facebookissa.