Liity jäseneksi

Toiminnasta kiinnostuneet, arvomme jakavat yksityishenkilöt ovat tervetulleita liittymään jäseniksemme. Haluat sitten tarttua toimeen, tai vain osoittaa tukesi – olet lämpimästi tervetullut. Työ ekologisemman kaupungin eteen jatkuu avullasi! Jäsenmaksuilla rahoitetaan toimintaamme, jäsenmäärä (ei kannatusjäsen) vaikuttaa myös esimerkiksi saamiemme puoluekokouedustajiemme määrään.

Huomioithan, että Hyvinkään vihreiden jäsen ei voi sääntöjemme mukaan kuulua toiseen puolueeseen – tai heidän puolueen yhdistykseen. Varmista ennen liittymistäsi, että et kuulu toiseen puolueeseen.

Jäseneksi voit liittyä vihreiden sivuilta, valitse lomakkeelta Hyvinkään vihreät – ja me saamme tiedon uusista jäsenistä puolueelta. Vihreän liiton jäsenmaksu vuonna 2020 on 35€, ja vähävaraisten/opiskelijoiden jäsenmaksu on 15€. Alennettua jäsenmaksua varten ei tarvita erillisiä todistuksia, voita valita summan itse lomakkeella.

Yhdistyksemme jäsenyys ei estä sinua kuulumasta muihin vihreiden sisäisiin yhdistyksiin, esimerkiksi vihreisiin nuoriin, ikävihreisiin tai vaikkapa tieteen ja teknologian vihreisiin. Liittyminen näihin tapahtuu aina erillisellä lomakkeella. Lisää vihreiden valtakunnallisia järjestöjä löydät täällä.

Nykyiset jäsenet voivat maksaa jäsenmaksun, tai muuttaa osoitetietojaan vihreiden jäsenpalvelun kautta.

Kannatusjäsenyys
Hyvinkään vihreät ry -yhdistykseen voi liittyä myös kannatusjäseneksi. Kannatusjäsen ei ole sidoksissa puolueeseen, vaan tulee ainoastaan paikallisyhdistyksemme rekisteriin.

Ota puheenjohtajaan (puheenjohtaja (a) hyvinkaanvihreat.fi) yhteyttä liittyäksesi kannatusjäseneksi, tarvitsemme kaikkien jäsentemme sähköpostiosoitteen, jotta kokouskutsut saavuttavat kaikki jäsenemme. Kannatusjäsenmaksun (15€) voit tämän jälkeen suorittaa itse tilillemme: FI32 5236 0420 2398 11 (OKOYFIHH), kirjoita viestikenttään: Kannatusjäsenmaksu.

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai facebook sivujemme kautta, jos haluat tietää lisää jäsenasioistamme. Voit tutustua rekisteriselosteeseemme täällä.

Voit myös piipahtaa kuukausikokouksessamme, tai tulla tervehtimään meitä toritapahtumiin. Kerromme toiminnasta mielellään myös kasvotusten!