Liity jäseneksi

Kuka tahansa arvomme jakava yksityishenkilö on tervetullut jäseneksemme. Haluat sitten tarttua toimeen, tai vain osoittaa tukesi – olet lämpimästi tervetullut. Työ ekologisemman kaupungin eteen jatkuu avullasi!

Huomioithan, että yhdistyksen jäsen ei voi olla jäsenenä johonkin muuhun puolueeseen kuuluvassa yhdistyksessä.

Jäseneksi voit liittyä vihreiden sivuilta, valitse lomakkeelta Hyvinkään vihreät – ja me saamme tiedon uusista jäsenistä puolueelta. Vihreän liiton jäsenmaksu vuonna 2020 on 35€, ja vähävaraisten/opiskelijoiden jäsenmaksu on 15€. Alennettua jäsenmaksua varten ei tarvita erillisiä todistuksia, voita valita summan itse lomakkeella.

Yhdistyksemme jäsenyys ei estä sinua kuulumasta muihin puolueen sisäisiin yhdistyksiin, esimerkiksi vihreisiin nuoriin. Liittyminen näihin tapahtuu aina erillisellä lomakkeella.

Vanhat jäsenet voivat maksaa jäsenmaksun, tai esimerkiksi muuttaa osoitetietojaan vihreiden jäsenpalvelun kautta.

Kannatusjäsenyys
Hyvinkään vihreät ry -yhdistykseen voi liittyä myös kannatusjäseneksi. Kannatusjäsen ei ole sidoksissa puolueeseen, vaan tulee ainoastaan paikallisyhdistyksemme rekisteriin.

Ota puheenjohtajaan (puheenjohtaja (a) hyvinkaanvihreat.fi) yhteyttä liittyäksesi kannatusjäseneksi, tarvitsemme kaikkien jäsentemme sähköpostiosoitteen, jotta kokouskutsut saavuttavat kaikki jäsenemme. Kannatusjäsenmaksun (15€) voit tämän jälkeen suorittaa itse tilillemme: FI32 5236 0420 2398 11 (OKOYFIHH), kirjoita viestikenttään: Kannatusjäsenmaksu.

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai facebook sivujemme kautta, jos haluat tietää lisää jäsenasioistamme. Voit tutustua rekisteriselosteeseemme täällä.

Voit myös piipahtaa kuukausikokouksessamme, tai tulla tervehtimään meitä toritapahtumiin. Kerromme toiminnasta mielellään myös kasvotusten!