Liity jäseneksi

Kuka tahansa arvomme jakava yksityishenkilö on tervetullut jäseneksemme. Haluat sitten tarttua toimeen, tai vain osoittaa tukesi – olet lämpimästi tervetullut. Työ ekologisemman kaupungin eteen jatkuu avullasi!

Huomioithan, että yhdistyksen jäsen ei voi olla jäsenenä johonkin muuhun puolueeseen kuuluvassa yhdistyksessä.

Jäseneksi voit liittyä vihreiden jäsenpalvelun kautta, valitse lomakkeelta Hyvinkään vihreät – ja me saamme tiedon uusista jäsenistä puolueelta. Yhdistyksemme jäsenyys ei estä sinua kuulumasta muihin puolueen sisäisiin yhdistyksiin, esimerkiksi vihreisiin nuoriin. Liittyminen näihin tapahtuu aina erillisellä lomakkeella. Jäsenetuna saat kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvän aikakauslehti vihreän langan.

Hyvinkään vihreät ry ottaa myös kannatusjäseniä, liittyäksesi kannatusjäseneksi, maksa jäsenmaksu tilillemme: FI67 1029 3006 1029 32 (NDEAFIHH) – merkitse viestiin, että kyseessä on kannatusjäsenmaksu. Lähetä sen jälkeen viesti puheenjohtajalle (puheenjohtaja (a) hyvinkaanvihreat.fi), jotta saamme sähköpostiosoitteesi (tarvitsemme kaikkien jäseniemme sähköpostiosoitteen, jotta kokouskutsut saavuttavat kaikki jäsenemme).

Voit myös piipahtaa kuukausikokouksessamme, tai tulla tervehtimään meitä toritapahtumiin. Kerromme toiminnasta mielellään myös kasvotusten!