Yhdistyksestä

Hyvinkään vihreät ry on vuonna 1986 perustettu yhdistys, joka yhdistää vihreästi ajattelevia Hyvinkääläisiä – sekä vaalii luonnon monimuotoisuutta kaupungissamme. Toimimme vihreän liiton paikallisyhdistyksenä, uudenmaan piirin alaisuudessa.

Hallitus
Hallituksen puheenjohtaja vuonna on Maiju Laakso, varapuheenjohtajana toimii Niko Kostia. Yhdistyksen sihteeri on Laura Alkula ja rahastonhoitaja Aki Korpela. Hallituksen muut jäsenet ovat: Sanna-Kaisa Patjas, Santeri Leinonen, Ville Gustafsson ja Soile Kalliomäki. Vuodelle 2022 hallituksen kokoonpano muuttuu Kalliomäen osalta, yhdistyksen syyskokous valitsi tilalle Jussi Leinosen.

Lisätietoja jäseneksemme liittymisestä täällä.
Jäsenrekisteriä koskeva tietosuojaseloste aukeaa tästä.

Kokoukset
Valtuustoryhmä kokoustaa useinmiten kaupungintalolla, kokoussiivessä. Osoitteessa Kankurinkatu 4-6, sisään pääsee pysäköintialueen puolelta, L1 ovesta. Ovella on summeri jokaiseen kokoushuoneeseen, huone on mainuttu kutsussa. Kuukausikokouksessa käsitellään tarvittavia yhdistysasioita, sekä tulevan valtuuston lista-asiat. Kuukausikokous on avoinna kaikille kiinnostuneille! Jäsenille toimitetaan kokouskutsu sähköpostitse, seuraa myös ilmoitteluamme facebookissa, sekä kotisivujemme ajankohtaista osiossa.

Tapahtumat
Yhdistyksellä on ajoittain myös muita tapahtumia, kansanedustajavierailuja ja muita tilaisuuksia. Kerromme tapahtumistamme kotisivujemme lisäksi facebookissa.

Aluevaalit käydään tammikuussa 2022