Yhdistyksestä

Hyvinkään vihreät ry on vuonna 1986 perustettu yhdistys, joka yhdistää vihreästi ajattelevia Hyvinkääläisiä – sekä vaalii luonnon monimuotoisuutta kaupungissamme. Toimimme vihreän liiton paikallisyhdistyksenä, uudenmaan piirin alaisuudessa.

Hallitus
Hallituksen puheenjohtaja vuonna 2019 on Maiju Laakso, varapuheenjohtajana toimii Sanna-Kaisa Patjas. Yhdistyksen sihteeri on Laura Alkula ja rahastonhoitaja Aki Korpela. Hallituksen muut jäsenet ovat: Roosa Laakso, Terhi Suuronen, Soile Kalliomäki ja Ville Gustafsson.

Yhdistyksen syyskokous (17.11.19) on valinnut saman hallituksen jatkamaan vuodelle 2020, pois lukien eropyyntönsä esittäneen Roosa Laakson, jonka tilalle on valittu Niko Kostia.

Maiju Laakso
Sanna-Kaisa Patjas
Laura Alkula
Aki Korpela
Ville Gustafsson

Soile Kalliomäki
Roosa Laakso
Terhi Suuronen

Lisätietoja jäseneksemme liittymisestä täällä.
Jäsenrekisteriä koskeva tietosuojaseloste aukeaa tästä.

Kokoukset
Valtuustoryhmä kokoustaa useinmiten kaupungintalolla, kokoussiivessä. Osoitteessa Kankurinkatu 4-6, sisään pääsee pysäköintialueen puolelta, L1 ovesta. Ovella on summeri jokaiseen kokoushuoneeseen, huone on mainuttu kutsussa. Kuukausikokouksessa käsitellään tarvittavia yhdistysasioita, sekä tulevan valtuuston lista-asiat. Kuukausikokous on avoinna kaikille kiinnostuneille!

Hallitus, valtuustoryhmä ja vaalityöryhmä kokoontuu lisäksi tarvittaessa. Yhdityksellä on kaksi sääntömääräistä kokousta, yksi keväällä ja yksi syksyllä.

Tapahtumat
Yhdistyksellä on ajoittain myös muita tapahtumia, kansanedustajavierailuja ja muita tilaisuuksia. Kerromme tapahtumistamme kotisivujemme lisäksi facebookissa.

Seuraavat kuntavaalit järjestetään vuonna 2021.