Yhdistyksestä

Hyvinkään vihreät ry on vuonna 1986 perustettu yhdistys, joka yhdistää vihreästi ajattelevia Hyvinkääläisiä – sekä vaalii luonnon monimuotoisuutta kaupungissamme. Toimimme vihreän liiton paikallisyhdistyksenä, uudenmaan piirin alaisuudessa.

Hallitus
Hallituksen puheenjohtaja vuonna 2021 on Maiju Laakso, varapuheenjohtajana toimii Niko Kostia. Yhdistyksen sihteeri on Laura Alkula ja rahastonhoitaja Aki Korpela. Hallituksen muut jäsenet ovat: Sanna-Kaisa Patjas, Soile Kalliomäki, Santeri Leinonen ja Ville Gustafsson.

Lisätietoja jäseneksemme liittymisestä täällä.
Jäsenrekisteriä koskeva tietosuojaseloste aukeaa tästä.

Kokoukset
Valtuustoryhmä kokoustaa useinmiten kaupungintalolla, kokoussiivessä. Osoitteessa Kankurinkatu 4-6, sisään pääsee pysäköintialueen puolelta, L1 ovesta. Ovella on summeri jokaiseen kokoushuoneeseen, huone on mainuttu kutsussa. Kuukausikokouksessa käsitellään tarvittavia yhdistysasioita, sekä tulevan valtuuston lista-asiat. Kuukausikokous on avoinna kaikille kiinnostuneille! Jäsenille toimitetaan kokouskutsu sähköpostitse, seuraa myös ilmoitteluamme facebookissa, sekä kotisivujemme ajankohtaista osiossa. Koronaviruspandemian johdosta kokoukset ovat nyt olleet enimmäkseen zoom etäkokouksia.

Tapahtumat
Yhdistyksellä on ajoittain myös muita tapahtumia, kansanedustajavierailuja ja muita tilaisuuksia. Kerromme tapahtumistamme kotisivujemme lisäksi facebookissa.

Seuraavat kuntavaalit järjestetään vuonna 2021.