Yhdistyksestä

Hyvinkään vihreät ry on vuonna 1986 perustettu yhdistys, joka yhdistää vihreästi ajattelevia Hyvinkääläisiä – sekä vaalii luonnon monimuotoisuutta kaupungissamme. Toimimme vihreän liiton paikallisyhdistyksenä, uudenmaan piirin alaisuudessa.

Hallitus
Hallituksen puheenjohtaja vuonna 2018 on Maiju Laakso, varapuheenjohtajana toimii Sanna-Kaisa Patjas. Yhdistyksen sihteeri on Laura Alkula ja rahastonhoitaja Aki Korpela. Hallituksen muut jäsenet ovat: Roosa Laakso, Terhi Suuronen, Soile Kalliomäki ja Ville Gustafsson.

Lisätietoja jäseneksemme liittymisestä täällä.

Kokoukset
Valtuustoryhmä kokoustaa useinmiten kaupungintalolla, kokoussiivessä. Osoitteessa Kankurinkatu 4-6, sisään pääsee pysäköintialueen puolelta, L1 ovesta. Ovella on summeri jokaiseen kokoushuoneeseen, huone on mainuttu kutsussa. Kuukausikokouksessa käsitellään tarvittavia yhdistysasioita, sekä tulevan valtuuston lista-asiat. Kuukausikokous on avoinna kaikille kiinnostuneille!

Hallitus, valtuustoryhmä ja vaalityöryhmä kokoontuu lisäksi tarvittaessa. Yhdityksellä on kaksi sääntömääräistä kokousta, yksi keväällä ja yksi syksyllä.