Sanna-Kaisa Patjas

/Valtuutetut ja luottamushenkilömme
Kaupunginvaltuutettu, Kaupunginvaltuuston II Varapuheenjohtaja, Hyvinkään vihreiden vpj.
Facebookissa: Sanna-Kaisa Patjas
Twitterissä: Sanna-Kaisa Patjas

Esittely omin sanoin, keväällä 2020:

Juureni ovat Rovaniemen pohjoispuolella porotilalla, jossa aikoinaan paimensin myös omaa porokarjaani. Lapista juontaa rakkauteni puhtaaseen luontoon ja sen suojelemiseen. Hyvikäälläkin koin suurta halua auttaa ihmisiä ja luontoa, tiesin parhaimmaksi suunnaksi lähteä Hyvinkään Vihreiden mukaan. Vaikuttamisen paikkoihin olen päässytkin Teidän ansiostanne todella hyvin. Olen kaupunginvaltuuston 2. varapuheenjohtaja, paikallisyhdistyksen varapuheenjohtaja, puolueen valtuuskunnan jäsen sekä vammaisneuvoston puheenjohtaja. Toimin myös virkamiesten ja turvallisuushenkilöstön työryhmässä, tehden työtä turvallisuuden ja esteettömyyden hyväksi.

1. Kehu joku Hyvinkääläinen toimija.
    Marko Hytönen, tekniikan ja ympäristön toimialajohtaja, on todella yhteistyöhaluinen ja kiinnostunut kehittämään kaupunkiamme esteettömäksi ja kaikille yhdenvertaiseksi.
  1. Sydämen asia.
    Kaikkien kaupunkilaisten hyvinvointi ja yhdenvertainen sekä esteetön elinympäristö sekä puhdas luonto.
  1. Viiden pisteen vinkki, #hyvinkää
    Kaupunkimme virkamiehet järjestävät paljon kaikille avoimia tilaisuuksia ja tapahtumia kaavoitusten, kaupunkimme kehityksen ym. meitä kaikkia koskettavien asioiden tiimoilta.  Osallistumalla voit kertoa mielipiteesi ja vaikuttaa asioihin. #hyvinkäälläsaavaikuttaa #kehittyvähyvinkää #tapatumienhyvinkää