Kuntavaalit 2021

Hyvinkään vihreät on nimennyt jo useita vaaliehdokkaita kevään 2021 kuntavaaleihin. Tutustu heihin tällä sivulla. Mukana nykyisiä luottamushenkilöitä, sekä koko joukko kiinnostavia uusia tähtiä!

Lähdemme puolustamaan viimekertaista seitsemää valittua, että nykyistä kahdeksaa paikkaamme valtuustossa nälkäisinä. Vihreys on lupaus avoimesta demokratiasta, esteettömästä kaupungista, laadukkaista palveluista sekä ympäristöarvojen tinkimättömästä puolustamisesta. Paikallinen vaaliohjelmamme: Hyvän elämän Hyvinkää – on julkaistu 11.1.21. Tutustu politiikkaamme ja haasta ehdokkaitamme! Voit käydä keskustelua kanssamme esimerkiksi facebook sivuillamme!

Oletko kiinnostunut vaikuttamaan maailmaan juuri näillä kulmilla? #VireäHyvinkää tehdään yhdessä! Tule mukaan toimintaan, ilmianna itsesi tai ystäväsi ehdokkaaksemme, tule valmistelemaan vaalitilaisuuksia tai yleisesti haistelemaan tunnelmaa. Kuukausikokouksemme ovat kaikille avoimia, tai tule jutustelemaan meille esimerkiksi tapahtumissamme. Kysy lisää sähköpostitse tai facebookissa, tervetuloa mukaan!