Tietosuojaseloste

Yhdistyksemme on hyväksyt ja  julkaissut Euroopan Unionin tietosuoja-asetuksen mukaisen tietosuojaselosteen jäsenrekisteristään. Seloste on luettavissa täällä.

Syksyn kokousaikataulu -18

Tulevan syksyn kokousaikataulu on tiedossa, valtuustoasioiden käsittelyn  ohella suunnitteilla on vapaamuotoisempia keskusteluiltamia ja muita tapahtumia. Seuraa ilmoittelua kotisivuiltamme ja facebookistamme!

Syyskauden kokoukset:

• Su 12.8. klo 18 yleinen, virallinen kokous (eduskuntavaaliehdokkaan valinta)
  • Su 2.9. klo 18 (valtuusto 10.9.)
  • Su 7.10. klo 18 (valtuusto 15.10.)
  • Su 4.11. klo 18 (valtuusto 12.11.)
  • Su 2.12. klo 18 (valtuusto 10.12.)

Vihreiden poliittinen tavoiteohjelma 2019-2023

Puoluekokous hyväksyi Vantaalla uuden poliittisen tavoiteohjelman vuosille 2019-2023.

Vihreät tekee politiikkaa, joka asettaa yhteiskunnan toiminnan luonnon kantokyvyn rajoihin, turvaa luonnon monimuotoisuuden ja mahdollistaa hyvän elämän edellytykset jokaiselle.

Maailmanlaajuiset megatrendit kuten ympäristön kantokyvyn loppuminen, ilmastonmuutos, globalisaatio, kaupungistuminen, työn murros ja maailman väestökysymys asettavat yhteiskunnille suuria haasteita, joihin meidän on vastattava.

Hyvä tulevaisuus luodaan tekemällä ympäristöä säästävistä valinnoista helppoja ja kannattavia. Se luodaan hillitsemällä ilmastonmuutosta ja pysäyttämällä kuudes sukupuuttoaalto. Se luodaan satsaamalla koulutukseen ja sivistykseen sekä edistämällä turvallista maailmaa, ihmisoikeuksia ja kaikkien yhdenvertaisuutta. Se luodaan huolehtimalla siitä, ettei ketään jätetä. Se luodaan hyödyntämällä digitalisaatiota ja luomalla uutta työtä.

(Tutustu koko ohjelmaan puolueen omilta sivuilta täällä)

Kesäkokous 10. kesäkuuta

Perinteinen Hyvinkään vihreiden kesäkokous pidetään totuttuun tapaan puheenjohtajan luona Nopossa, sunnuntaina 10.6. kello 15.

Vapaamman jutustelun ja syksyn suunnittelun lomassa käymme lävitse myös ma 18.6. kokouksen valtuustolistan.

Grilli ja sauna ovat kuumana, tervetuloa!

Tulevia kokouksia

Kevätkaudella 2018 pidettävien kuukausikokouksien päivämäärät:

Su 18.3. klo 18:00
Su 15.4. klo 18:00
Su 20.5. klo 18:00

Kokoonnumme kaupungintalolla kokoussiivessä, osoitteessa Kankurinkatu 4-6. sisään pääsee pysäköintialueen puolelta, L1 ovesta. Lämpimästi tervetuloa!

Uusi alku

Sivustomme on tietoturvaongelmien takia tyhjennetty. Palautamme tietoja kotisivuillemme parhaillaan, pahoittelut, että sivumme ovat hetken aikaa kovin keskeneräisiä.