Tule mukaan illaksi Sonninmäkeen!

Hyvinkään vihreät toivottavat kaikki tervetulleiksi lähiluontoretkelle tutustumaan Sonninmäen upeaan virkistysalueeseen. Tiistaina 8.8.2023 kello 18 alkaen. Retki alkaa vesitornin juurelta, (katuosoite: Kuningasvuorenkatu 22). Käymme retkellä läpi sitä, miten metsäalueen läpi suunniteltu katu vaarantaisi alueen luonto- ja virkistysarvoja – sekä miten suunnitelmista on vielä mahdollista antaa kaupungille palautetta. Vielä on mahdollisuus vaikuttaa!

Retkellä äänessä ja tavattavissa Hyvinkään vihreiden luottamushenkilöitä ja edustajia. Ympäristölautakunnan vpj, biologian opettaja Terhi Korpela kertoo alueen luonnosta, lajistosta ja niiden historiasta – sekä edustajamme mm. kaupunginhallituksessa kertoo miten hanke on päätynyt tähän pisteeseen.

Hyvinkään vihreät ajaa edelleen tieyhteyden poistamista kaavasta, sekä koko alueen kaavoittamista virkistysaluekäyttöön – mukaan lukien myös Uudenmaankadun ja Sairaalankadun varsi. Tule mukaan vaikuttamaan!

Tervetuloa mukaan illaksi Sonninmäkeen! Kokoontuminen 8.8. klo 18. Sonninmäen vesitornin juurella (Kuningasvuorenkatu 22) Pyrimme kulkemaan aina esteetöntä reittiä.

Voit kertoa osallistumisestasi kavereillesi myös Facebookissa!