Kokoukset

Syksyn -20 kuukausikokoukset

Syksyn kuukausikokoukset pidetään Hyvinkään kaupungintalolla, Kankurinkatu 4-6. Kokouksissa käsitellään vaalivalmisteluja, sekä aina seuraavan valtuuston lista-asiat. Paikalla valtuutettuja ja yhdistysväkeä – kaikki jäsenet ja esimerkiksi ehdokkuudesta kiinnostuneet ovat tervetulleita! Kokouskutsun mukana toimitetaan esityslista jäsenistölle, kunkin ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

Kokoustamme kaupungintalon kokoussiivessä, eli Kankurinkadun päässä, pysäköintialueen puolelta, L1 ovesta. Ovella on summeri kokoushuoneeseen Kallio. Yhdistyksen jäsenistölle toimitetaan zoom-linkki etäosallistumista varten!

Kokousajat:
11.10 klo 18:30
1.11. klo 18
15.11. klo 18
3.12. klo 18

HUOM! edit 11.10.20: Koronatilanne on pahentunut viikon aikana. Keskustelimme Hyvinkään vihreiden hallituksen kesken ja päädyimme suosittelemaan yhdistyksen jäsenille etäosallistumista ainakin sunnuntain 11.10. klo 18.30 kokoukseen. Me kokoustekniikan pyörittäjät kokoonnumme kyllä kaupungintalolle kokoushuone Kallioon ja sinne saavat toki muutkin tulla. Noudatamme ohjeita eli tulemme paikalle vain terveenä, huomioimme turvavälit ja käytämme maskeja.

Kaupungintalon kokoussiivessä on samaan aikaan myös muita poliittisia ryhmiä, joten aulatilassa voi hetkellisesti olla ruuhkaa.

Toivomme kärsivällisyyttä, pääsemme virittämään kokoustekniikkaa vasta klo 18.30, joten linjojen avautumiseen voi mennä muutama minuutti.

Huomioi, että voit tulla paikan päälle vain terveenä. Noudata karanteenimääräyksiä, äläkä tule kokoukseen jos sinulla tai muilla taloudessasi asuvilla ilmenee oireita. Huolehditaan yhdessä hygieniaohjeista ja turvaväleistä. Yhdistyksen jäsenistölle toimitetaan zoom-linkki etäosallistumista varten! Kiitos yhteistyöstä!