Kiinnostaako kuntavaaliehdokkuus -verkkolähetys su 20.9. klo 18.30

Hyvinkään vihreät jäjestää verkkoseminaarin kuntavaaliehdokkuudesta kiinnostuneille su 20.9. 2020 klo 18.30.

Lähetyksessä mukana Minna Hyytiäinen, Satu Kontiainen, Aki Korpela ja Maiju Laakso.

Kiinnostaako kuntavaaliehdokkuus? -lähetys vastaa kysymyksiin kuntapolitiikasta ja vaaleista. Mukana keskustelussa ovat Minna Hyytiäinen, Aki Korpela ja Satu Kontiainen. Heiltä kaikilta löytyy kokemusta mm. ehdokkuudesta, valtuustoryhmien yhteistyöstä, kaupunginhallituksesta ja Keusotesta. Kysymyksiin vastaamassa mukana myös yhdistyksen puheenjohtaja Maiju Laakso. Merkitse tapahtuma kalenteriisi, ja osallistu 20.9. suoraan lähetykseen osoitteessa lyli.fi/ehdokkaaksi

Linkki vie Zoom-alustalle. Lähetyksen pitäisi näkyä myös selaimien (ainakin Chrome ja Firefox) kautta, mutta vakainta on asentaa ilmainen Zoom-sovellus. Lähetys toteuteaan Webinaarimuodossa, joten vain panelistit/alustajat esiintyvät äänellä ja kameralla ja tavalliset osallistujat eivät näy eivätkä kuulu. Vain järjestäjä näkee, keitä linjoilla on. Kysymykset esitetään kirjallisesti Chatissa tai illan puheenjohtaja voi poikkeustilanteessa avata myös osallistujan mikrofonin.