14.6. Luonnonkukkien päivän luontoretki

Tervetuloa kanssamme virkistäytymään luontoon!

Tule verestämään lajintuntemustasi Hyvinkään Vihreiden järjestämälle luonnonkukkienpäivän retkelle su 14.6. klo 15 Sveitsin metsään. Lähtö retkelle on Sveitsin majan edestä. Retkellä kuljetaan leveitä ulkoilureittejä pitkin, mutta maasto on mäkistä. Retki kestää noin 1,5 tuntia. Oppaana retkellä on biologian opettaja Terhi Korpela. Retken jälkeen nautimme SeikkailuSveitsin terassilla yhteiset kahvit ja paikalla on vihreitä aktiivejamme vastaamassa kysymyksiin ja virittämässä yhteistä keskustelua Hyvinkään ajankohtaisista asioista. Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille.

Huom! Pidetään hieman etäisyyttä toisiimme niin luonnossa liikkuessamme, kuin saapuessa/poistuessa paikalta. Saavuthan paikalle vain terveenä!

Luonto tulee myös kotiisi, sillä retkelle voi osallistua myös facebook livessä. Lähetämme luontoretkeltä suoraa lähetystä, johon voit osallistua ja kommentoida facebook sivuillamme! Sinun tulee olla kirjautunut facebookkiin seurataksesi lähetystä.